johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 8 mars 2014 23:30

  hej idag väckte pappa mig elva,sen gick jag upp,tog på mig kläder ,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut smör,skinka iuterummet,sen koka kaffe,sen tog ut kaffekoppen,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen bädda sängen,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,sen gick jag,min kille ner till stan,sen till dunkers ,sen åt kina mat i stan,sen tog ettan,sen hoppa jag,min kille av innan hd,sen tog 7an,sen gick till netto,han bjöd mig på engeridricka,sen gick vi till dalhem,sen gick hem,snacka med mossan,sen gick på toa,sen snacka med mina föräldrar,grannar,sen gick inne,sätt vid ipaden,sen gick på toa,sen gick jag,min kille till maxi,jag handla ketchup till oss,sen gick vi,jag gick hem till mig,han till sig,sen hjälpte jag till,duka,sen åt vi kvällsmat,sen gick på toa,sen snacka med min kille i telefon,sen vänta på att melodifestivalen skulle börja,sen såg melodifestivalen,åt godis,drack läsk,sen gick på toa,sen fortsätte se melodifestivalen,sen kolla bloggar,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards