johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 5 mars 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 5 mars 2014 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,tog på mig jacka,skor,vantar,mössa,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen hoppa av gick resten av vägen till omkläddningsrummet,tog av yterkläderna,hängde inne dom iskåpet,sen låste skåpet,sen hade vi billi,såg hjärnkontoret,sen fortsätte vi att sätta ihop fågelholken,sen gick vi,åt i matan,sen hade vi kiki,sen tog mina saker,sen låste skåpet,sen hade vi musik,sen gick till bussen,tog bussen hem,hoppa av på annerovägen,gick resten av vägen hem,tog inne posten,sen koka kaffe,sen drack kaffe,sen såg film,sen gick till drottninghög,hämta mina studentsaker,sen gick hem,sen såg film,sen åt vi kvällsmat,sen såg film,sen gick på toa,sen gick till maxi,handla,sen såg film,sen byta kläder,sen gick på toa,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards