johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 12 mars 2014 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost åt jordgubbskräm,mjölk,en macka,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,tog på mig jacka,skor,vantar,mössa,sen tog gympapåsen,väskan,sen gick ut i gargaget,tog min cykel,sen stängde gargaget,sen cykla till skolan,sen låste cyklen,sen tog gympapåsen,väskan,sen gick till omkläddningsrummet,låste inne det iskåpet,sen hade vi billi,snacka,sen hade vi rast,sen såg hjärnkontoret,sen kolla var fågelholken skulle sitta,sen gick vi,åt lunch,sen hade vi kiki,sen gick,hämta våran saker,låste skåpet,sen hade vi musik,sen tog mina saker,gick till idrotten,omkläddningsrum,byta till gympakläder,sen hade vi bollsport,sen ducha,torka mig,sen sätt på mig mina vanliga kläder,stoppa ner gympakläderna,tog gympapåsen,väskan,cykelhjälmen,sen cykla jag hem,sen sätt inne cyklen i gargaget,sen koka kaffe,drack kaffe,sen gick på toa,sen såg film,sen såg morgan,ola conny,sen åt kvällsmat,sen träffades jag,min kille ute,sen gick vi till netto,sen åkte runder med hansbror,sen körde hansbror hem mig,sen packa jag badkläder,handuk,trossor,strumpor,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards