johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 14 mars 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 14 mars 2014 23:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut smör,skinka,jordgubbskrämen,mjölk,talrik,sked,kaff
ekoppern,sen åt frukost åt jordgubbskräm med mjölk,en macka,drack kaffe,sen tog inne talriken,skeden,kaffekoppen,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig jackan,mössa,hjälm,skor,vantar,tog väskan,sen låste upp gargaget,tog cyklen,sen stängde gargaget,la inne nycklarna,sen stängde dörren,sen cykla till skolan,sen låste cyklen,sen gick till omkläddningsrummet,la inne allt,sen såg vi film,sen hade vi rast,sen tog våran jackor,låste skåpet,sen spela kubb,yatzy,sen gick inne,låste inne jackorna,låste skåpet,sen gick till matan,åt lunch,sen hade rast,sen baka vi,sen diska undan,sen kolla var kläder skulle ligga,sen tog våran saker,sen låste skåpet,sen låste upp cyklen,sen cykla hem,sen sätt inne cyklen i gargaget,sen gick på toa,sen koka kaffe,drack kaffe,sen bädda sängen,sen såg film,sen kom min kille,sen gick vi till kometen,sen gick jag hem,sen kom min kille,sen åt vi kvällsmat,sen gick vi hem till min kille,sen var där,vi såg film,sen gick jag hem,han följde mig,sen gick jag inne,sen tog av mig yterkläderna,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards