johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 22 mars 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 22 mars 2014 23:30

  hej idag väckte mamma mig,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog kaffe,sen åt vi bullar,drack kaffe,ett ägg,sen tog inne saker,sen gick på toa,sen gick upp,ducha,sen tog på mig kläder,sen borsta tänderna,sen borsta håret,sen gick jag,mina föräldrar,jag,pappa gick till maxi,mamma till hööks,köpte pressenter till syrran från oss,sen gick jag,pappa inne till maxi,handla jordgubbskräm,mat,andra saker,sen gick vi hem,sen kolla vilka jeans som passa mig,sen slängde undan jeans som var för små,sen såg film,sen kom gästerna,sen gick ner,såg när syrran öppna sina pressenter,sen åt vi mat,drack läsk,sen kolla saker på ipaden,sen åt vi godis,sen åt vi våfflor,drack kaffe,sen kolla jag saker på ipaden,sen sa hejdå till gästerna,sen såg jag gladiatorena,sen såg jag film,sen snacka med min kille i telefon,sen såg jag film,kolla bloggar,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards