johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 24 mars 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 24 mars 2014 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut jordgubbskräm,mjölk,talrik,sked,kaffekoppen,smör,s
kinka iuterummet,sen åt frukost åt jordgubbskräm,mjölk,drack kaffe,sen tog inne det,la mackan i kassen,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,laddare,sen tog mat ur kylen,yoggi,sen stoppa ner i kassen,sen tog bussen till filbornaskolan,sen tog en spruta,sen sätt ner lite,sen  tog på mig jackan,tog kassen,sen gick till bussen,sen tog 8an till mästerpalm,sen gick till skatteriet,sen tog på mig kökströja,skor,sen tog maten,yoggi,mackan,sen tog hand om disk,sen åt vi frukost,åt en macka,yoggi,drack kaffe,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen åt vi lunch,sen åt vi tårta,sen tog hand om disken,sen sluta vi,tog matlådan,sen byta th-shirt,sätt på min långarmadtröja,sen skor,sen jackan,mössa,vantar,sen tog kassen,sen gick till knutpunkten,sen tog bussen,sen hoppa av på annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen koka kaffe,drack kaffe,åt en munk,sen gick jag,min kille till maxi,sen gick vi hem till mig,sen ducha jag,sen tog på mig kläder,sen åt kvällsmat,sen sa hejdå till min kille han gick hem,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards