johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 16 mars 2014 21:30

    hej idag vakna jag nio,sen log vid facebook,sen gick upp ,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut jordgubbskrämen,mjölken,smöret,skinkan,talriken,sk
eden,smörkniv,brödet,sen värmde kaffet,tog ut kaffet,sen åt frukost åt jordgubbskräm med mjölk,en macka,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp på toa,borsta tänderna,sen bädda sängen,sätt igång mobilen,ringde min kille,vi snacka,sen åt han frukost,sen ringde han mig,sen tog jag på mig mina vanliga kläder,tog mina skor,sen gick på toa,sen la ner skorna i kassen,sen borsta håret,sen gick till busshållsplatsen,sen tog vi bussen till statena,sen gick resten till bowlinghallen,sen betala jag,min kille,sen bowla jag,min kille,sen var det slut,då tog jag allt,sen bad han om utskrift,sen gick vi till mc donalds,åt hamburgare,pommes,drack läsk,sen gick vi inne på fredrikstall,sen gick vi ut,sen tog ettan ,jag hoppa av vid annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen drack jag kaffe,sen snacka med min kille itelefon,sen gick jag,ducha,sen tog jag på mig kläder,sen såg film,sen åt vi kvällsmat,efterätt,sen fortsätte se film,sen snacka med vänner på facebook,sen packa ner skorna till imorgon,sen såg jag film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards