johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 29 mars 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 29 mars 2014 23:30

  hej idag väckte pappa mig,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog kaffe,sen åt jag en macka,jordgubskräm med mjölk,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick på toa,sen gick upp,ducha,sen tog på mig kläder,sen borsta tänderna,sen borsta håret,sen gick jag till maxi,handla,sen gick  inne med allt,sen gick ut med theo,sen såg film,sen kom mamma hem,sen vänta vi på gästerna,sen kom gästerna,sen åt vi korv med bröd,sen åt vi taco,drack läsk,sen åt chips,drack läsk,sen ringde min kille,snacka med han,sen såg film,snacka med min kille,sen gick på toa,sen såg film,sen gick gästerna hem,då sa vi hejdå,sen försökte jag,mamma se lets dance men gick ej bra vi somna så vi sa vi ser det imorgon så jag sa godnatt till mamma,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards