johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 21 mars 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 21 mars 2014 23:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut smör,skinka,jordgubbskräm,mjölk,talrik,sked,kaffek
oppen,sen åt frukost åt jordgubbskräm med mjölk,drack kaffe,brädda en macka att ha med till jobb,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,stoppa ner mat,dricka,macka,sen tog på mig jacka,skor,vantar,mössa,sen tog kassen,sen gick till bussen,sen tog bussen ner till knutpunkten,sen hoppa av,sen gick resten av vägen,sen ringde på dörrklockan,sen tog på mig kökskläder,ställde inne maten,dricka,mackan i kylen,sen tog hand om disken,sen åt vi frukost åt en macka,drack kaffe,sen hängde med en handledare ner till språkcafeet,torka borden,tog värm choklad,sen ställde den vid datan,sen torka borden på skatteriet,sen drack värm chokladen,sen tog hand om disken,sen värmde min mat,sen åt vi lunch,drack läsk,kaffe,sen torka borden,mikrovågsungnarna,sen tog hand om disken,sen torka diskbänken,sen tog mina saker,sen gick jag,en tjej till,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen stoppa ner sakerna i kassen,sen tog på mig jackan,vantar,mössa,sen tog kassen,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen tog inne posten,sen kom emil till mig,sen var mobilen klar laddad,gav min kille sin pressent,sen gick vi hem till han,åt kvällsmat,sen såg jag lets dance,sen tog vi kladdtårta,åt varsen bit,drack alkoholfri cider,sen såg jag klar lets dance,sen följde han mig hem,sen gick jag inne,gick på toa,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards