johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 2 mars 2014 21:30

  hej idag vakna jag halv tolv,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut smör,skinka,smörkniv,kaffekoppen,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen tog inne det,sen gick upp på toa,sen borsta tänderna,sen bäddda sängen,sen sätt mig vid ipaden,kolla bloggar,sen snacka med min kille i telefon,sen såg amigo grande,sen åt kebabrulle,drack läsk,sen sätt vid ipaden,kolla bloggar,amigo grande,sen drack kaffe,såg film såg skilda världar volym 8,sen drack te,fortsätte se film,sen gick ner med kopparna,sen gick på toa,sen kolla instagram,facebook,sen kolla på amigo grande,sen ducha jag,sen tog på mig kläder,sen fortsätte se amigo grande,sen gick på toa,sen såg amigo grande,sen gjorde mig klar förläggdags  för är förkyld någon som har goda råd hur man gör med en förkyldning ?hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna .

Ovido - Quiz & Flashcards