johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 20 mars 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 20 mars 2014 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut joedgubbskräm,mjölk,talrik,sked,kaffekoppen,sen åt frukost åt jordgubbskräm med mjölk,drack kaffe,sen tog inne sakerna,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick på toa,sen tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,tog min mat,macka,dricka,stoppa ner i kassen,sen tog på mig jackan,skorna,vantar,mössa,sen tog kassen,sen gick till bussen,sen hoppa av vid knutpunkten,sen gick resten av vägen till skatteriet,sen ringde på dörren,sen byta om till kökströja,förkläder,skor,sen tog hand om disken,sen åt vi frukost åt en macka,drack kaffe,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen åt vi lunch,sen tog vi soppor,sen tog vi hand om disken,sen byta om till mina vanliga kläder,jacka,skor,vantar,mössa ,sen tog kassen,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen var hemma ett litet tag,sen tog på mig jacka,skor,vantar,mössa,sen tog biobiljetterna,sen gick jag till bussen,sen gick jag,min kille till boggas,köpte godis,dricka,sen gick vi,köpte två biobiljetter,sen åt vi max hamburgare,sen gick vi till bion,sen såg vi hundraåringen,sen gick vi till bussen,sen tog bussen hem,sen gick resten av vägen hem,sen ducha jag,sen tog på mig nattlinne,trossor,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards