johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 1 mars 2014 22:01

  hej idag vakna jag 08.50,sen gick på toa,sen gick,la mig igen,sen vakna jag 11.30,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut smör,skinka,smörkniv,en kaffekopp,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen tog inne det,sen gick upp på toa,sen borsta tänderna,sen bädda sängen,sen sätt mig vid ipaden,kolla bloggar,sen snacka med min kille i telefon,såg lets dance,sen kolla bloggar,sen sätt vid ipaden,sen åt korv med bröd 2 styckna,sätt vid ipaden,sen sätt vid ipaden,kolla bloggar,sen tog kaffe,drack kaffe,läsk,sen sätt vid ipaden,sen byta pappa tak lampor på mitt rum,sen sätt jag vid ipaden,mina föräldrar körde,köpte kvällsmat,sen åt vi kvällsmat,sen snacka med min kille i telefon,sätt vid ipaden,sen gick ner,sen sätt mig vid tvn,sen såg vi melodifestivalen,sen såg vi vilka som gick vidare,någon som har tips hur man gör med en förkyldning,sen var jag trött för jag har en förkyldning,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards