johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 19 mars 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 19 mars 2014 21:30

  hej idag vaknajag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut jordgubbskräm ,mjök.talrik,sked,kaffekoppen,sen en äggkopp,en sked,sen åt frukost åt jordgubbskräm med mjölk,ett ägg,drack kaffe,sen tog inne sakerna,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,tog min mat,macka,dricka,stoppa ner ikassen,sen tog på mig jacka,mössa,skor,vantar,sen tog kassen,sen gick till bussen,sen hoppa av vid knutpunkten,sen gick resten av vägen till skatteriet,sen ringde på dörren,sen byta om till kökskläder,skor,sen  ställde inne maten,mackan ,dricka i kylen,sen tog hand om disken,sen torka jag,en till hyllorna,sen åt vi frukost åt en macka,drack kaffe,sen torka där kunderna är vid kassan,gjorde snyggt,sen tog hand om disken,sen åt vi lunch,drack alkoholfricider,sen soppa jag golvet,sen moppa golvet,sen ställde allt rätt,sen tog jag,en till ner en tom låda,sen tog vi hand om disken,sen sluta vi,jag,en till gick,byta om till mina vanliga kläder,stoppa ner matlådan ikassen,sen tog på mig jackan,skorna,mössan,vantarna,sen tog min kasse,sen gick till bussen,sen hoppa av vid annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen tog inne posten,sen koka kaffe,drack kaffe,sen kom mina föräldrar hem,sen stack vi till väla,fixa en pressent till min kille,sen gick inne på ikea,sen åkte vi,hämta syrran,sen åkte vi,hämta pizzorna,sen åkte vi hem,åt pizza,drack läsk,sen såg jag film,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards