johannakarlssonmaltby

Alla inlägg under mars 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 10 mars 2013 17:44


  här pratar jag om robin

Av johanna Karlsson Maltby - 9 mars 2013 22:44

  hej idag vakna jag klockan 12.00 gick på toa,sätt lite vid fb på min ipad,sen gick ner,åt frukost,sen gjorde kaffe,åt 2 mackor,drack kaffe,sen kolla lite på film,sen åt spaghetti,köttfärs,sen gick på toa,förtsätte se film,sen stängde filmen tog på mig mina jeans,andra långarmad,sen gick på toa,sen gick till maxi,handla 2 läsk man kan göra i sodastrimare,handla godis,2 choklad,sen gick hem,såg på film,sen gick på toa,sen kom våran föräldrar hem,då åt vi pizza,kebab,blanda läsk,drack läsk,sen såg jag på film,sätt vid min ipad,sen förde över musik till min mobil,sen såg melodifestivalen 20.00 ,det var bra låtar tyckte ulrik,robin,yohio var bra,robin vann är så jävla glad ,såg efter snack med robin,sen gick på toa ,nu ser jag film skärgårdsdoktorn säsong 3 disc 2,äter godis,dricker läsk,sen ska jag lägga mig vid tolv eller 1 halv två tiden,sen borsta tänderna,ta på sig nattlinne hade bra alla så hörs vi imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 8 mars 2013 23:15

  hej idag vakna jag 06.48 själv,gick upp på toa,gick,klädde på mig kläder,sen gick ner,gjorde kaffe till mig,mamma,pappa,åt frukost,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig yterkläderna,tog skolväskan,öppna garaset,hämta min cykel,sen låste garaset la inne nycklarna,sen gick ut,cykla till skolan,sen tog av mig yterkläderna,sen tog datan,låste mitt skåp,sen gick till uppbehållsrummet,sen till janetssal,då hade vi matte,sen svenska,sen fika,sen hade nutidsfrågor,sen gick jag,sofia,lämna våran datorer i skåpen,sen gick till caffeterian,där fick jag en tia av sofia,köpte cocca cola,hon köpte godis,sen gick vi till våra skåp,hämta våran datorer,kläder,sen gick till lilla köket,där tvätta vi våran kläder,sen gick vi till villan tog med våran datorer, där gjorde 2 vid kylskåpet,2 hängde tvätt,strök,2 städa,sen gick vi ,lämna sofiasdata,sen gick till matan,där åt vi potatisfrestelse,drack mjölk,sen var sofia,en till på sina saker dom har på fredagar,jag,2 till gick till villan,jag gjorde rent toan,hängde upp tvätt,sen gick jag,2 till +2lärare till lilla köket,där hängde jag,en till upp tvätt,sen skrev en fika listan,jag skrev matlistan,skicka den till klassen,sen sluta vi stoppa ner min skoldata iskolväskan,sen tog på mig mina yterkläder,låste skåpet ,sen gick ut,låste upp cyklen,sen cykla hem,sen låste inne cyklen igaraset,sen tog av mig yterkläderna,gick på toa,sen åt korv,sen sökte sommarjobb,sen försökte förra över musik,sen åt schnitzel,potatis,grönsakor,drack läsk,sen såg film,åt godis,drack läsk,sen åt chips med dipp,sen såg film,sen var ute,gick med min kille,nu ser jag film. hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 7 mars 2013 20:09

  hej idag väckte mamma mig,sen gick på toa,sen klädde på mig kläder,sen åt 2 mackor,ett ägg,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig yterkläderna,sen cykla till skolan,sen tog av mig yterkläderna,sen hade vi siw,innan rasten baka jag,en till bröd ihop,sen fika vi innan rasten,sen efter rasten så plocka vi undan iköket,sen gjorde en kokoskaka,sen åt vi lunch,sen gjorde jag vid iköket,sen sluta vi hos siw,byta om till mina vanlinga kläder,sen tog vi våran saker,gick till gympan på gympan hade vi step up,sittapps,armhävningar,sen hade vi spökboll,sen något som man skulle kasta till varandra,göra mål,sen sluta vi på gympan,gick,duscha,sen tog på oss vårankläder,sen gick ut till min cykel,där var min kille snäll,vänta på mig,sen gick vi till dalhem ihop,han cykla hem till sig,jag till mig,sen var hemma ett litet tag,sen körde pappa mig till bowlingen jag bowla 17.00 till 18.00,sen hämta fassan,syrran mig,sen åkte vi hem,lämna det dom hade handlat på maxi,sen körde till netonnet,handla,sen körde hem,sen åt,sen gick på toa,sen raka sig underarmarna,duscha,nu har jag sett klar skärgårdsdoktorn säsong 2 disc 1 ska sätta på disc 2,sen sätta i mitt nya minneskort imobilen,sen göra mig klar för läggdags hade bra alla hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 6 mars 2013 20:18

  hej idag väckte mamma mig på morgonen,sen gick jag på toa,sen gick inne på mitt rum,klädde på mig kläder,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig yterkläderna,sen cykla till skolan,sen klädde av mig yterkläderna,sen var i uppbehållsrummet ett litet tag,sen gick till billi,sen hade vi lite rast,sen gick till dunkers,såg en utställning,sen tog bussen tillbaka till skolan,klädde av oss yterkläderna,sen gick till matan,åt,sen gick,byta om till kökskläder,sen dela smörgåsar,brädde dom,sen fick jag gå,byta om till mina vanliga kläder,sen när vi slutat gick hos siw hämta jag mina saker,vänta på en kompis,sen hade vi musik,sen hade vi lite rast,sen gick och  byta om till gympakläderna,sen hade vi bollsport till15.20 sen gick jag,duscha,sen byta om till vanligakläder,sen gick till skåpet,hämta min hjälm jag hade glömt den iskåpet,sen cykla jag hem,var hemma ett litet tag,sen körde vi,hämta syrran,sen till mormor,morfar,åt mat där,godis,drack läsk ,sen 19.30 körde vi hem ,sen drack kaffe hemma,åt kaka, nu ser jag film som heter skärgårdsdoktorn andra säsongen,disc 1 har fåt låna några filmer av min kille,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 5 mars 2013 20:46

  hej idag väckte mamma mig,sen klädde jag på mig,sen  åt jag en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig yterkläder,sen cykla till skolan,tog av mig yterkläderna,sen tog skoldatan,gick ner till uppbehålls ett tag ,sen gick till kärnämne,vi hade matte,sen engelska,sen hade vi rast,sen hade jag svenska skrev om min praktik,sen såg vi lilla aktuellt,sen hade vi lunch,sen hade vi siw vi byta om,test bakade kokoskakan,sen  såg vi på reecpt på datan på kakor,sen byta till mina kläder,sen tog mina saker,cykla hem,sen hemma åt jag,sen såg jag familjen annorlunda,klart skärgårdsdoktorn första säsongen,sen åkte jag,bowla,sen hämta pappa mig,min kille sen hängde han med mig inne,vi var till halv nio,sen duscha jag,sen hängt upp gympakläderna till imorgon,nu ser jag skärgårdsdoktorn andra säsongen disc 1 hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 4 mars 2013 21:11

  hej idag väckte mamma mig,sen kom mormor,man sa godmorgon till hon,sen åt jag frukost,sen borsta tänderna,håret,sen tog  på sig yterkläderna,cykelhjälmen,sen,skolväskan,cykla till skolan kom på jag hade glömt gympapåsen när man cyklat halvvägs sen cykla hem igen,hämta den sen cykla till skolan,sen byta om till kökskläder,sen gick inne till köket,då läste vi receept,sen tvätta händerna,sen, la fram wokgrönsakerna,sen duka bordet,sen hade vi rast,sen gjorde jag thaimaten,sen hade jag gympa,sen ducha jag,sofia,sen gick vi hem till mig,sen åt jag hemma,sen gick vi hem till emil,sen spela sofia,emil fiffa,jag kolla på,sen hängde han med mig hem,sen såg han film,jag åt kvällsmat ,sen såg vi ullared,nu har han gåttt hem så jag ser skärgårdsdoktorn,jag ska snart lägga mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 3 mars 2013 21:23

  hej idag vakna jag 11.16 ,gick på toa,gick,la mig igen,sen tog på mig kläder,gick ut,hämta inne frukost,sen åt frukost,drack jucie,sen såg film,sen gick ut med katterna,sen cykla,sen  åt mat,sen ducha,sen packa gympa kläder,sen såg film,sen åt  kvällsmat,sen gick ut med min kille,kom hem nu ser film nu,ska göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards