johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 21 mars 2013 21:15

  här är cupcaksen jag gjorde dom ser goda ut,dom var goda med dom är enkla att baka .

Av johanna Karlsson Maltby - 21 mars 2013 21:15

  här är bullar jag gjorde idag fina va eller vad tycker ni?jag tycker dom är fina,ser goda ut.

Av johanna Karlsson Maltby - 21 mars 2013 21:15

  hej idag väckte pappa mig,sen gick på toa,sen tog på mig mina kläder,sen åt frukost,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig mina yterkläder,sen gick till bussen,tog bussen till skolan,sen tog av yterkläderna,sen byta till kökskläder,sen läste reecept,sen gjorde deg till brödet,sen hade vi rast,sen baka ut bullarna,sen jäste bullarna,sen sätt dom iugnen,sen byta om till mina kläder,sen gick,åt lunch,sen byta om till kökskläderna,sen baka cupcakesen,sen plocka undan disk,sen byta om till mina kläder,sen tog mina saker,gick till gympan,sen byta om til mina gympakläder,sen hade vi gympa,sen byta om till mina vanliga kläder,sen tog på mina yterkläder,sen gick till bussen,tog bussen hem,sen ducha,sen klädde på mig,sen möte min kille mig,sen fick han sin pressent,sen gick vi hem till han,såg film,sen åt chinamat,sen såg jag,han föräldrar,bror när han öppna sina pressenter,sen åt vi daimtårta,kladdkaka,såg film på hans rum han,jag sen åkte jag,han,hansbror,mamma,bowla,sen körde hans mamma mig hem,sen såg film,sen gjorde mig klar för läggdags, la mig,snart kommer bilder på det jag baka idag hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards