johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 2 mars 2013 21:59

  hej idag kom min kille hem till mig,väckte mig,sen gick jag upp på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,gick ut iförrådet,tog inne frukosten,sen åt frukost,drack jucie,sen gick på toa,sen gick upp,kolla en sak,sen åkte jag,min kille till stan jag lämna en tröja som var förstår,hängde med min kille till mc donalds han åt där,sen gick vi till kappahl,lämna min tröja,sen gick vi till systembolaget min kille köpte sprite där,sen gick vi till bussen,tog den till dalhem centrum,sen gick han hem,jag gick upp till kometen,köpte cuba cola,sen gick jag hem,åt vårullar,drack alkoholfricider,sen drack kaffe,sen gick på toa,sen gick ut med mjölken i förrådet,dom varma mackorna,sen sätt vid min ipad,snacka med min kille på fb,såg svenssonsvensson säsong 1 avsnitt 7-12,åt godis,drack cuba cola,sen såg jag svessonsvensson säsong 4 avsnitt 1-7,sen kom min kille till mig,sen till kvällsmat åt jag kebabrulle,drack cola,sen såg jag,min kille melodifestivalen,då sa han jag är trött som när caroline af ugglas sjöng så gick han hem,sen sätt jag där ner,såg melodifestivalen med mina föräldrar ,sen gick på toa,sen fortsätte se melodifestivalen,sen gick jag upp,lämna mina saker på mitt rum,sen gick på toa,av min kille fick jag låna 3 filmer,nu  fortsätterr jag  se svenssonsvensson säsong 4 avsnitt 1-7 hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards