johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 20 mars 2013 20:30

  hej idag vakna jag 06.31,sen koka kaffe till mig,mamma,sen åt frukost,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig yterkläderna,gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen tog av yterkläderna,sen hade vi billi,då skrev vi om fåglar,sen åt lunch,sen hade vi vikare,sen hade vi musik,sen tog på mig gympakläderna,sen hade bollsport hade innebandy 3 min,sen fotboll,sen basket,det var roligt,sen tog på mig mina kläder,sen yterkläderna,sen gick till bussen,tog bussen hem,sen tog av yterkläderna,sen gick,ducha,sen sätt vid ipaden,sen klädde på mig kläder,sen såg film,sen 18.15 så åkte vi till lidl,sen coop,sen köpte hamburgare,sen åt hamburgare,drack cola,sen såg film,sen gjorde mig klar för läggdags,sen la mig hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards