johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 28 mars 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 28 mars 2013 22:42

  hej idag vakna jag klockan tio,sen gick upp,klädde på mig,sen åt frukost,åt pizza till frukost,sen borsta tänderna,sen ducha,sen drack te,sen såg film skärgårdsdoktorn säsong 1,disc 2,sen klädde på mig,sen åt nudlar,drack jucie,sen såg klart skärgårdsdoktorn säsong 1,disc 2,sen tog på mig fina kläder jag skulle ha på hos mormor,morfar,sen såg skärgårdsdoktorn säsong 2,disc 1,sen borsta håret,sen fortsätte se skärgårdsdoktorn säsong 2,disc 1,sen tog ner ipaden som vi hade med till mormor,morfar,sen hämta mormor oss,sen körde oss till dom,sen leta vi kuvar med pengar i dom hade ritat en uggla som jag skulle hitta,stålmannen som min syrra skulle hitta,kattögon som min bror skulle hittat det var pengar i dom ,sen hämta mamma,sara pappa för han hade slutat jobba,sen drack vi kaffe, åt äppelkaka,buddapets,sen åt lite godis,sätt vid ipaden,sen halv sju åt vi sillabord,janssonsfrestelse,åt köttbullar,åt prinskorv,drack påskmust,sen sätt vid ipaden,sen  åt äggtoddi,sen sätt vid ipaden,snacka med dom vuxna,sen körde mormor,mamma hem oss mamma höll mormor sällskap,sen sätt mammasipad på laddning,sen gick upp på mitt rum,fortsätte se säsong 2 av skärgårdsdoktorn,disc 1,sen sätt vid ipaden,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,sen drack kaffe,sen fortsätte se säsong 2 av skärgårdsdoktorn,disc 1 ,våran föräldrar ska gå hem från mormor,morfar hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards