johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 22 mars 2013 23:00

  hej idag väckte pappa mig,sen gick på toa,sen tog på mina kläder,sen gick ner ,åt frukost,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen bädda min säng,sen tog på mig mina yterkläder,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen tog av yterkläderna,sen hade vi matte,sen svenska,sen fika vi,sen hade vi nutidsfrågor,sen rast,sen hade vikare,tvätta våra kökskläder,sen gick till villian,sen städa ,sen åt lunch,sen hade vi villan,sen hängd upp tvätt i lilla köket,sen fika igen,sen sluta vi,tog på mig yterkläderna,sen tog bussen hem,sen såg jag film,sen åt förätt,sen tog på mig yterkläderna,gick till maxi,handla,betala,gick hem,sen spela på min ipad,sen åt kvällsmat,sen såg sverige på min ipad,sen gjorde mig klar förläggdags,la mig.

Ovido - Quiz & Flashcards