johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 15 mars 2013 20:46

  hej idag vakna jag 06.13,sen somna om ,syrran väckte mig 06.40,sen gick på toa,sen gjorde kaffe till mig,mossan,sen tog inne hd,läste den,sen åt en macka,en amerikanspannkaka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig yterkläderna,tog mina saker,gick till bussen,vänta på den,tog den till skolan,sen tog av yterkläderna,byta skor,sen tog datan,gick till janet,hade matte,sen fixa fika,sen fika vi,sen hade vi nutidsfrågor,la inne datan iskåpet,sätt inne en vagn med saker på i lilla köket,sen gick till cafetterian,köpte en cocca cola,sen gick till skåpet,hämta kökskläder,tog datan,sen slängde inne tvätten i tvätt maskin,jag,en kompis sätt igång tvättmaskinen,sen gick till villan,kolla på en tvättfilm,sen gick till willys,kolla på tvättmedel,sen gick tillbaka tilll skolan,åt lunch,sen till villan,maila siw det om tvättmedel,sen gick till lilla köket,hängde tvätt,skrev ut det vi gjorde i går som jag hade fotat,sen sätt på mina yterkläder,gick till bussen,tog den hem,sen tog av yterkläderna,gick på toa,sen åt nudlar,sen gjorde kaffe till mig,pappa,sen åt kannelbulle,drack kaffe,sen såg hata göteborg,sen var med min kille hos mig vi bowla på min ipad,sen åt jag kvällsmat åt kycklingvinge,pommes,grönsakor,broccoli,sen tog på mig yterkläderna,gick till bussen,nu ser svenssonsvensson säsong 2 disc 1,dricker engeridricka,äter godis hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards