johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 16 mars 2013 22:28

  hej idag ringde min kille,väckte mig tio något,sen åt jag en amerikanskpannkaka,drack kaffe,sen gick på toa,sen borsta tänderna,håret,sen tog på min jacka,skor,sen körde jag,pappa,syrran ner till stan,fixa pressent till min kille,sen åkte jag,syrran,pappa till coop forum, sen åkte till coop forum,handla,sen åkte till city gross,syrran handla en sak där,sen sätt vid ipaden,quiza med mamma,sen åt ris,torsk,grönsakor,en bulle,drack påskmust,sen såg svenssonsvensson säsong 2 disc 2 ,sen såg saltön säsong 1 disc 1,sen läste bloggar,la inne saker på instamgram, åt revben,potatis,grönsakor,drack påskmust,sen spelat frågor om ullared på min ipad,sett klart saltön säsong 1 disc 1,sen tog inne hd,läste hd,sen spela jag fiffa 13,vem vill bli miljonär,nu ser saltön säsong 1 disc 2,dricker påskmust,äter godis hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards