johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 1 mars 2013 22:57

  hej idag väckte mamma mig gick upp på toa,sen gick till mitt rum,klädde på mig,sen åt en macka,drack kaffe,fixa en macka till jobb,dricka,mat,sen borsta tänderna,sen håret,sen tog på mig yterkläderna,packa ner mackan,dricka i en kasse, sen tog på mig yterkläderna, sen gick ut iförådet,hämta maten,la det i kassen,sen gick till bussen,tog bussen,hoppa av vid bibbloteket,sen gick till söderslunchcafe en liten bit,sen byta th-shirt,sätt på mig förklädde,mössa,sen gick ner till köket tvätta händerna,plocka disk,sen åt jag mackan jag hade med,drack kaffe,sen plocka disk,sen åt mat,sen plocka disk,sen tog det lungt lite,sen gick ,byta om till min egen th-shirt,det,sen la sakerna i tvätten,gav dom nycklen till skåpet,sen gick jag,en annan till bussen,sen tog den hem gick av på dalhem centrum,sen gick en bit hem,sen ladda mobilen lite,sen gick till maxi jag,mamma hade sällskap,sen gick hem,sen lämna en sak,sen gick till bussen,sen åkte jag,min kille ner till stan,käka,sen såg bio klockan sex som heter små citroner gula den var bra sen tog vi bussen,han hängde med hem till mig,vi myste lite,sen gick han hem nu ser jag familjen annorlunda på min ipad,ska se svenssonsvensson säsong 1 avsnitt 7-12 hade bra alla så  hörs vi imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards