johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 27 mars 2013 22:27

  hej idag vakna jag 10.15,sen åt frukost åt fattiga ridare till frukost,sen fixa te,sen borsta tänderna,håret,sen drack te,sätt på fb ,kolla bloggar på ipaden,såg fcz ,sen åt kassler,rostbiff,potatissallad,sen fortsätte se fcz,sätt på fb på ipaden,sen koka kaffe,gick ut till förådet,hämta tårtan,drack kaffe,åt tårta,sen gick ut med tårtan,sen drack kaffe,fortsätte se fcz,sätt på ipaden,kolla bloggar,sätt på fb på ipaden,kolla bloggar,spela,sen sätt på en ny film sätt på skilda världar volym 1 disc 1,sen duka fram,sen åt vi pizza,jag åt kebab,sen såg film,sen kom min kille med filmen han köpte till mig i ullared,sen fortsätte vi se lite av skilda världar volym 1,sen sa han testa som filmen funkar så sätt på skärgårdsdoktorn ,nu ser jag skärgårdsdoktorn säsong 1 disc 1 , sitter på ipaden på fb hade bra alla vi hörs i morgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards