johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 11 mars 2013 21:06

  hej idag väckte mamma mig klockan sju,sen gick jag på toa,sen inne på mitt rum,klädde på mig,sen åt en macka,drack mjölk,sen borsta tänderna,håret,sen tog på sig yterkläderna,sen tog väskan,gick till bussen,sen tog av sig yterkläderna,tog på sig kökskläderna,sen baka cupcakes i skolan,tog hand om disken,tulpaner,sen gick jag , en kompis till lilla köket,lämna cupcaksen vi skulle ha till utvecklingsamtalen,sen plocka upp diskmasken,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,sen gick till matan,stå i matkön,åt mat i matan,sen hade utvecklingsamtal,hällde upp kaffe till mina föräldrar,åt varsen cupcaks,sen hämta mina saker,åkte hem,sen la över musik till mobilen,sen gick på toa,sen gick ut med lia,sen theo,sen såg film,sen var med min kille,sen ute,gick med min kille,sen åt kvällsmat,sen såg ullared,nu ser film svensson svensson säsong 1 avsnitt 1-6 ska snart göra mig klar för läggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards