johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 26 mars 2013 22:57

  hej idag vakna jag klockan ett,sen gick på toa,sen borsta tänderna,sen åt mat,drack mjölk,sen drack te,sen såg klart rosa the movie,sen såg lotta  på bråkmakargatan,sen åt kladdkaka,drack kaffe,sen fortsätte se lotta på bråkmakargatan,sen sätt på min ipad på fb,sen såg lotta flytta hemme ifrån,drack kaffe,sätt på fb på min ipad,sen fortsätte se lotta flytta hemme ifrån,sen kom min kille,då jag,han klart lotta flytta hemme ifrån,sen sätt på fcz,sen åt chinamat,tog upp läsk till mig,min kille,drack det gjorde vi,sen fortsätte se fcz,sen gick han hem,såg sverige,jag såg sverige hemma,drack te, läsk,åt godis,sen gick på toa,sen fortsätte se fcz,sätt på fb på min ipad,sen starta datan,lägger inne bilder på fb,ser fcz,äter godis,dricker påskmust,sen vid halv ett eller något göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards