johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 25 mars 2013 23:49

  hej idag vakana jag 08.44,åt frukost,sen borsta tänderna,håret,sen drack te ,såg film,sen sätt vid ipaden,sen ducha man,sen såg film,sen byta kläder,såg smartare än en femte klassare på min ipad,sen såg film,sen svenssonsvensson filmen,sen åt kassler,potatissallad,grönsaker,rostbiff,drack cola,sen fortsätte se svenssonsvensson filmen,sen såg svensson svensson i nöd,lust,sen åt kladdtårta,sen gick ut,gick med min kille,sen såg ullared,sen såg familjen annorlunda,sen fortsätte se svenssonsvensson inöd,lust,åt godis,sätt på fb,nu ser rosa the movie,äter godis,dricker cola,sitter vid min ipad ska snart göra mig klar förläggdags ska nog snart sova hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards