johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 14 mars 2013 20:27

  hej idag vakna jag själv 06.40,sen gick på toa,sen gick inne på mitt rum,klädde på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt en amerikanspannkaka,en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig mina yterkläderna,sen vänta på bussen,tog den till skolan,sen tog av mina yterkläderna,byta om till kökskläder,sen läste vi recept på skålladerågbullar,sen gjorde vi skålladerågbullar,sen diska undan alla saker,sen hade vi rast 09.40 till 10.00,sen baka vi banankladdkaka,baka ut råg bullarna,sen hade vi lunch,sen gjorde vi klart banankladdkakan,sen pensla bullarna,la på solrosfrö,sen sätt inne bullarna i ugnen,sen kakan i en annan ugn,sen diska undan allt,gjorde rent i köken,sen skrev vi till siw vad vi hade gjort,sen gick vi,byta om till våran vanliga kläder,sen tog vi våran saker,gick till gympan,sen byta om till gympakläder,sen på gympan hade vi basketövningar,sen duscha, vi sätt på våran kläder,sen tog sakerna,gick till bussen,sen tog den hem,sen åt mat,sen drack kaffe,sen körde pappa mig till bowlingen börja fem till sex,sen hämta pappa mig,sen sen strök mina kläder,sen duscha,nu har jag ätit plankstek,drack mjölk,ska se nyheter,sen film hade bra alla vi hörs hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards