johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 13 mars 2013 20:45

  hej idag väckte mamma mig,sa det snöa ute får upp,kolla ut,tänkte typiskt inte mer snö,sen klädde på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,gick på toa,sen borsta håret,tog på mig yterkläderna,sen tog sakerna,gick till bussen,sen vänta på bussen,sen tog den till skolan,sen tog av yterkläderna,låste inne sakerna iskåpet,sen gick till billi,sen 8.40 hade vi rast till 9.10,sen tog vi på oss yterkläderna,gick ner till campus,kolla på soppor,sen tog bussen tillbaka till skolan,tog av yterkläderna,sen gick,åt lunch ,sen 12.10, börja vi,gick ,byta om till kökskläder,sen skållade bröd till imorgon,sen strök,sen hämta våran saker,tog till musiken,sen hade vi musik,lyssna på den som kom etta,tvåa.trea i melodifestivalen,sen byta om till gympakläder,hade bollsport,sen duscha,tog på mig kläder,sen tog på mig yterkläderna,gick till bussen,tog den hem,sen tog av yterkläderna,sen åt en macka,drack kaffe,sen tog med min killesfilm jag hade lånat,sen låna han en av mig,sen tog på mig yterkläderna,sen gick till affären där jag,min kille träffades,gick hem till han,kolla på film,sen tog på mig yterkläderna,gick hem,sen tog av mig yterkläderna,sen åt torskfille,potatis,drack jucie,hjälpte till ,duka av,sen strök mina kläder,nu ser jag svenssonsvensson säsong 1 avsnitt 7-12 hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards