johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 31 mars 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 31 mars 2013 23:02

  hej idag kom min kille hem till mig,väckte mig,sen klädde på mig,sen åt frukost åt en macka,drack coccio,sen borsta tänderna,håret,sen spela jag,min kille på min ipad,la,myste,sen åt jag lunch,sen spela jag,min kille på ipaden,sen gick min kille hem,sen drack jag kaffe,sen såg smartare än en femte klassare,sen fixa te,sen drack te,sen gick på toa,sen såg klart skilda världar volym 1,disc 2,såg bloggar,sätt på fb på min ipad,sen gick på toa,sen sätt på skilda världar volym 1,disc 3,sen såg hur det gick för hif på fb på ipaden,sen åt kvällsmat,jordgubbar med visp grädde,sen gick ut,gick med min kille,sen såg skilda världar volym 1,disc 3,sen sätt på fb på min ipad,sen läste hd,sen lekte med katten,sen fortsätte se skilda världar volym 1,disc 3,sätt på fb på min ipad hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards