johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 19 mars 2013 19:53

  hej idag vakna jag själv,sen gick på toa,sen gick inne på mitt rum,tog på mig mina kläder,sen fixa kaffe till mig,mossan,sen åt amerikanskpannkakor,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig mina yterkläder,gick till bussen,sen tog av yterkläderna,tog datan,gick till janetslektion,då hade vi matte 8.30 till 9.00,sen 9.00 till 9.40 hade vi engelska,sen rast köpte en birka,åt,sen hade vi svenska,sen nyheter,sen lämna datan iskåpet,sen gick,åt lunch,sen hade vi lunchrast,sen musik,sen hämta datan,gick till nästa lektion,sen tog på mig yterkläderna,gick till bussen,sen tog bussen hem,sen tog av yterkläderna,sen ladda mobilen,sen fixa kaffe till mig,pappa,sen drack kaffe,åt ballerina,sen körde pappa mig till bowlingen,sen bowla 17.00 till 18.00,sen hämta pappa mig,min kille från bowlingen,sen snacka vi lite,sen gick jag inne,min kille hem till sig,sen ducha jag,sen åt anka,potatis,broccoli,nu ser film,snart ska man lägga sig hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards