johannakarlssonmaltby

Direktlänk till inlägg 29 mars 2013

idag

Av johanna Karlsson Maltby - 29 mars 2013 22:26

  hej idag vakna jag 13.52,snacka lite med vänner på fb på min ipad,sen åt frukost en macka,filmjölk,drack mjölk,sen borsta tänderna,håret,sen sätt på skärgårdsdoktorn säsong 2,disc 2,fortsätte se den,fixa te,drack te,fortsätte se skärgårdsdoktorn säsong 2 ,disc 2,sen gick på toa,sen fortsätte se skärgårdsdoktorn säsong 2,disc 2,sen villa,sen åt kvällsmat,jordgubbar med vispgrädde,sen gick på toa,sen fortsätte se skärgårdsdoktorn säsong 3,disc 1,sätt på fb på min ipad,sen stängde av filmen där jag var,gick på toa,sen såg lets dance ,åt chips med dipp,drack cola,sen var det reklam gick upp på mitt rum,hämta min ipad,sen var det reklam snacka med min kille på fb på i paden,sen fortsätte se lets dance,sen var det reklam gick på toa,sen snacka med min kille på fb på ipaden,sen fortsätte se lets dance,sen var den slut hällde upp cola,drack det,sen gick på toa,sen fortsätte se skärgårdsdoktorn säsong 3,disc 1 ,fortsätter se den nu glad påsk alla läsare hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna Karlsson Maltby - 13 mars 2016 17:47


  hej alla ny har jag gått över till noum.com vi hörs där alla 780414376 noum.com/johanna93 ...

Av johanna Karlsson Maltby - 12 mars 2016 22:30


  Hej idag vakna jag  nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen borsta tänderna,håret,sen gick ut i tvättstugan,sen gick inne til...

Av johanna Karlsson Maltby - 11 mars 2016 22:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till jobb,sen gick inne till min lägenhet,sen gav katternamat,sen borsta tänderna,håret,sen packa ner matlåd...

Av johanna Karlsson Maltby - 10 mars 2016 21:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner färdigrätten,mackan,yoggin,fruk...

Av johanna Karlsson Maltby - 9 mars 2016 21:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner matlådan,mackan,yoggin, la i väskan,sen tog på ...

Ovido - Quiz & Flashcards