johannakarlssonmaltby

Alla inlägg under augusti 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 23 augusti 2015 22:09

  Hej iag vakma kag 08.52,sen gick upp,tog på mig kläder,sen åt frukost,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen gick ut,starta en maskin tvätt,sen gick inne till mig,diska,sen la min keps i blöt,sen åkte med min syrra,mamma,handla,sen gick inne till mig med saker,sen tog inne mina saker,sen gjorde tacosoppa,sen duka fram,sen av,sen gick inne till min lägenhet,sen hängde upp tvätt,sen starta en ny maskin,sen hängde upp tvätt,sen gick inne till min lägenhet,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,majskolv,sen gick inne till min lägenhet,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 22 augusti 2015 23:30

  Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen bädda sängen,sen sätt vid min ipad,sen starta en maskin tvätt,sen hängde upp den,sen sätt vid min ipad,sen hjälpte mina föräldrar,duka ,det,sen gick inne i min lägenhet,sätt vid ipaden,sen gick ut,sola,sen kom gästerna,sen åt vi revbenen,sen ostbricka,sen drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen åt vi kräftor,sen gick inne till min lägenhet,gav katterna mat,sen sätt jag,snacka med dom,åt godis,sen gjorde mig klar för läggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 21 augusti 2015 22:11

  hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen låste min lägenhet,sen körde mamma mig till tandställningstandläkaren,sen gick jag inne där,sen körde mamma oss hem,sen tömde jag kattlådorna,sen damtorka,sen kom mamma hem,sen åt vi lunch,drack jucie,sen damtorka jag,sen damsuga jag,sen villa jag,såg film,sen koka jag kaffe,sen drack kaffe,åt glass,sen gick inne till mina föräldrar med kräfftorna,sen kräftspaet,sen såg film,sen åt vi kvällsmat,drack påskmust,sen gick inne till min lägenhet,såg fångarna på fortet,sen såg film,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen  gick inne till min lägenhet,såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 20 augusti 2015 22:30

  Hej idag vakna jag halv tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen packa alla mina saker,sen såg vi film,sen åt vi lunch,drack läsk,sen tog vi bussen,sen tog jag bussen till knutpunkten,sen tog jag tåget hem,sen hjälpte min bror mig,att bära kassar,sen tog inne det till mig,sen gick vi inne till mina föräldrar,sen hämta mamma syrran,sen snacka jag med mamma,sen tvätta jag,sen damsuga spindlar i taket,sen såg idol,sen hängde upp tvätten,sen såg idol,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,sen duka av,sen gick inne till min lägenhet,såg idol,sen mata katterna,sen såg jag tv,sen såg jag film,sen sa godnatt till mina föräldrar,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 19 augusti 2015 22:33

Hej idag vakna jag halv elva,sen
Gick vi upp,åt frukost,drack kaffe,sen diska,sen borsta tänderna,håret,sen gick vi ute,gick,sen gick med hans kusin,några till,vi gick till leklust,sen gick vi till engelbrekgsboden,sen gick
Vi inne på rusta,sen gick vi till väla,sen handla jag jeansshorts på väla,engelbrekgsboden,sen betala dom,sen tog vi bussen hem till han,sen såg film,tog det lungt,sen gjorde han mat,sen åkte vi till maxi,sen diska vi,sen betala,sen tog bussen hem,sen gick vi hem till han,sen diska jag,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen såg vi film,drack påskmust,åt godis,såg film,sen gjorde oss klara förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 18 augusti 2015 22:33

Hej idag vakna jag halv elva,sen gick upp,tog på mig kläder,sen borsta håret,sen åkte vi till maxi,sen handla,sen tog bussen hem till han,sen gick vi hem till han,sen gjorde vi soppa,åt soppa,bullar,drack jucie,sen diska vi,sen borsta tänderna,håret,sen gick vi förbi Filbornaskolan,sen gick vi inne på Fredrikstall,sen gick där,sen gick vi ut med hans morfar,sen gick vi till lägervägen,sen tog bussen hem till han,sen gick inne till dom,sen gjorde vi kvällsmat,sen åt kvällsmat,sen diska,sen gick vi,slängde soppor,sen gick vi en runda,sen gick hem till han,sen såg film,åt chokladpudding,drack läsk,sen diska,sen såg film,sen åt godis,drack läsk,sen diska glasset,sen diska,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 17 augusti 2015 22:51

  Hej idag vakna jag nio,sen gick upp, tog på mig kläder,sen åt frukost, drack juice, sen borsta tänderna, håret, sen tog vi bussen till knutpunkten, sen tog vi tåget till malmö, gick på festivalen, sen åt i Malmö, sen gick. Vi mer i Malmö, sen tog vi tåget till ramlösa station, sen tog vi bussen till rökullagatan, sen gick hem till han,sen duscha jag,sen tog på mig kläder, sen tvätta vi,sen såg hif, sen åt chokladpudding, drack läsk,såg hif,sen gick vi ut en liten runda,sen åt en knäckemacka , drack juice, sen såg film,sen gjorde oss klara förlägdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna. 

Av johanna Karlsson Maltby - 16 augusti 2015 22:35

Hej idag vakna
Jag halv elva,sen gick
Upp,tog på mig kläder,sen åt frukost,drack jucie,sen borsta tänderna,håret,sen såg tv,sen gjorde jag,min kille lunch,drack jucie,sen såg tv,sen åkte vi hem till hans morfar,var där,sen gick vi till maxi,sen tog bussen hem till han,sen såg film,åt bulle,knäckebröd,drack läsk,sen gjorde oss klara förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards