johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 24 augusti 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 24 augusti 2015 22:30

  Hsj idag vakna jag halv nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katterna mat,sen gick inne till mina föräldrar,koka kaffe,sen gick inne till mig,släppte ut katterna,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till mig,borsta tänderna,håret,sen starta en maskin tvätt,sen gick inne till mina föräldrar,drack kaffe,åt kex,sen hängde upp tvätten,sen gick inne till mig,hämta soppan,sen gick inne till mina föräldrar,åt lunch,drack jucie,sen duka av,sen körde vi,handla,sen åt vi kvällsmat,sen såg idol,sen gick inne till mig,la inne allt,sen gav katterna mat,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards