johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 12 augusti 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 12 augusti 2015 22:30

Hej idag vakna jag halv tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen åt frukost,drack jucie,sen diska efter mig,sen borsta tänderna,håret,sen tog smutsiga kläder,en film,sen åkte vi ner till knutpunkten,sen tog tåget hem till bjuvstastion,sen gick resten av vägen hem till oss,sen fixa jag en sak på datan,sen gick det inte så mamma gjorde det senare,sen gick vi till netto,jag tog med rena kläder,skor,sen gick vi till ica nära,sen gick vi till sibylla,åt,drack läsk,sen gick han inom netto,köpte ett choklad åt mig,sen tog vi bussen till min gamla skola,gick där,sen gick där ifrån till busshållsplatsen,sen tog bussen till dalhem centrum,sen var hemma hos han,tog det lungt,sen såg film,sen sätt jag vid datan,han spela,sen såg vi film,sen åt knäckebröd,drack jucie,sen såg film,sen gjorde oss klara förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna. 

Ovido - Quiz & Flashcards