johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 2 augusti 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 2 augusti 2015 22:29

  Hej idag vakna jag tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen gick ut,tvätta en maskin med vit tvätt,sen gick inne till mina föräldrar,åt tårta,drack kaffe,sen hängde upp vit tvätten,sen starta en ny maskin,sen såg film,sen hängde upp den andra tvätten,sen gick inne till min lägenhet,sen såg film,sen koka kaffe,sen drack kaffe,åt tårta,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen såg film,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,drack jucie,sen åt tårta,sen gick inne till min lägenhet,sen såg film,sen sa godnatt till mina föräldrar,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards