johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 6 augusti 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 6 augusti 2015 22:25

  Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen tog det lungt,sätt vid ipaden,sen åt lunch,drack vatten,sen gick inne till min lägenhet,tog det lungt,sen gick inne till mina föräldrar,koka kaffe,sen drack kaffe,sen hängde upp kläder,tog inne kläder av mina som var torra,sen duscha,sen tog på mig kläder,sen borsta håret,sen tog det lungt,sen drack vatten,såg tv,sen åt kvällsmat,drack vatten,sen kalla inne katterna,sen mata katterna,sen såg film,drack vatten,sen såg tv,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards