johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 30 augusti 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 30 augusti 2015 21:30

  Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen såg film,sen gick inne till mina föräldrar,åt lunch,drack jucie,sen gick inne till min lägenhet,sen koka kaffe,sen drack kaffe,åt glass,sen gick inne till mina föräldrar,sen gick inne till min lägenhet,byta kläder,sen åkte jag,pappa till tippen i bjuv,sen maxi i hyllinge,sen såg hif,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,drack jucie,sen gick inne till min lägenhet,såg film,borsta tänderna,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt till min pappa,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards