johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 8 augusti 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 8 augusti 2015 22:46

Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen borsta tänderna,håret,bädda sängen,sen såg film,sen gick inne till mina föräldrar,hämta kaffe,sen gick ut,sen drack vi kaffe,åt kanelbullar,sen gick inne till min lägenhet,sen såg film,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen såg film,sen gick inne till mina föräldrar,åt pizza,drack läsk,sen gick inne till min lägenhet,såg film,sen gick inne till mina föräldrar,åt räkor,drack läsk,sen sa godnatt till mina föräldrar,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards