johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 28 augusti 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 28 augusti 2015 22:30

  Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen gick ut,hjälpte mina föräldrar,sen bär jag,mamma ut saker från min lägenhet,sen gick vi inne till min lägenhet,fortsätte,sen tog kaffepaus,drack kaffe,sen gick vi inne till min lägenhet,jag gick genom papper,sen fortsätte vi städa,sen hämta mamma syrran,sen gick inne till mina föräldrar,åt lunch,drack mjölk,sen gick inne till min lägenhet,sen gick jag,min kille till bjuvskalas,sen gick han,tog tåget hem,jag gick hem,sen gick inne till min lägenhet,hängde inne saker,sen gick inne till mina föräldrar,sen gick inne till min lägenhet,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,drack läsk,sen gick inne till min lägenhet,mata katterna,sen koka kaffe,sen såg jag fångarna på fortet på tv 4 play,drack kaffe,åt glass,sen såg klart fångarna på fotet,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards