johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 13 augusti 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 13 augusti 2015 23:08

Hej idag vakna jag halv elva,sen gick upp elva,sen tog på mig kläder,sen åt vi frukost,sen gjorde oss klara,sen gick vi ner till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen tog tåget till Lund,sen tog tåg från Lund till Eslöv,sen åt något lätt i Eslöv,sen tog vi ett tåg till Lund,sen ett öresundståg till Helsingborg,sen tog jag ett pågatåg hem,hämta saker,sen tog jag en buss till berga E4 trafikplats,sen låste inne kassen,sen gick inne,handla,sen betala,sen gick
Till busshålLsplatsen,sen tog en etta till dalhem centrum,sen gick hem till min kille,sen sätt inne sakerna,sen hjälptes vi åt med kvällsmaten,sen åt vi kvällsmat,drack mjölk,sen diska jag,han torka,sen villa vi lite,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen såg vi film,sen gjorde oss klara förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards