johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 31 augusti 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 31 augusti 2015 21:30

  Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner färdigrätten,yoggin,jucien,ipaden,sen tog väskan,sen gick inne till mina föräldrar,tog mackan,la i väskan,sen körde mamma mig till tågstastionen,sen tog jag tåget till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,sen tog mackan,yoggin,färdigrätten,jucien,la i kylen,sen la ipaden i lådan,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen åt vi frukost,drack kaffe,sen gjorde jag,en annan beställningarna,sen tog hand om disken,sen åt lunch,drack jucie,sen tog disken,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog väskan med ipaden i,sen gick till tåget,sen tog tåget till bjuvstastion,sen gick hem,sen koka kaffe,sen drack jag,mamma kaffe,sen tog inne mina saker till min lägenhet,sen gick ut i tvättstugan,tvätta,sen damsugga spindlar,sen bädda sängen,sen såg film,tv,sen åt kvällsmat,sen såg idol,sen hängde upp tvätten,sen fortsätte se idol,sen såg tv,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards