johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 5 augusti 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 5 augusti 2015 22:33

  Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen gick till pågatåget,sen tog det till helsingborg,sen åkte jag,min kille till ystad,sen tog tåg till malmö,sen ett tåg till ystad,sen åt lunch,drack läsk,sen åkte vi till saltsjöbadet,han bada,jag kolla på,sen åkte vi tillbka till ystad,gick i ystad,sen åt glass,drack vatten,sen gick vi till tåget,sen tog tåget till lund,sen byta tåg till helsingborg,sen hoppa vi av på ramlösa,jag tog ett tåg hem,sen gick hem,sen lämna inne mina saker,sen åt kvällsmat,drack läsk,sen gick inne till min lägenhet,tinna upp kött till katterna,såg film,sen sa godnatt till mina föräldrar,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards