johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 25 augusti 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 25 augusti 2015 22:58

  Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt fruksot,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen gick inne till mig,hämta chokladpuddingen,sen gick inne till mina föräldrar,åt chokladpudding,drack kaffe,sen ställde inne det i deras hus,sen titta på ipaden,sen diska i min lägenhet,sen bädda sängen,sen kom en,fixa min toa,sen gick jag inne med kläder till min syrra,mina föräldrar,sen var han klar,sen gick vi inne till mig,sen tog jag inne mina kläder från tvättstugan,sen gick inne till mig,sen såg vi tv,sen tog det lungt,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen åt vi kvällsmat,drack läsk,sen såg tv,sen såg tv,sen drack kaffe,åt glass,såg tv,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards