johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 9 augusti 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 9 augusti 2015 22:30

  hej idag vakna jag halv nio,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen borsta tänderna,håret,sen byta till th-shirt,short,sen tog mina saker,sen gick till stastionen,sen tog tåget till helsingborg,sen hoppa av där,sen åkte upp,köpte dricka,sen åkte vi ner,sen tog tåg till lund,sen hoppa av i lund,sen tog vi tåg till höör,sen gick vi på höörsmarknad,jag köpte en th-shirt,nyckelband,sen åt älgkebab,drack cocca cola,sen köpte ett armband,sen gick vi till tågstastionen,sätt oss,villa lite på en bänk,sen tog tåget till lund,sen byta vi tåg till helsingborg,sen tog jag buss till bjuv,sen gick inne ,vissa mina föräldrar sakerna,sen gick inne till mig,lämna det,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack cola,sen gick inne till min lägenhet,sen kolla min ipad,åt godis,drack läsk,kolla tv,sen gav katterna mat,sen kolla tv,åt godis,drack läsk,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards