johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 10 augusti 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 10 augusti 2015 22:30

  Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,diska,sen tömde kattlådorna,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt lunch,drack jucie,sen gick inne till min lägenhet,packa mina saker,sen gick inne till mina föräldrar,sen tog mina saker,sen gick till tåget,sen tog tåget till knutpunkten,sen tog bussen till maxi,sen låste inne mina grejer,sen handla,sen betala,sen låste upp,sen tog mina saker,sen tog bussen till dalhem centrum,sen gick hem till min kille,sen åt vi kvällsmat,sen gick ut en liten runda,sen såg jag lotta på liseberg,sen såg han wallander,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards