johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 26 augusti 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 26 augusti 2015 22:30

  Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,hämtat smör,bröd,ost,dricka,sen gick inne till mig ,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till mina föräldrar,hämtat smöret,bröd,ost,sen gick inne till mig,lägenhet,borsta tänderna,håret,sen gick ut,sa hejdå till min kille,sen hjälpte min mamma,sen gick inne till mina föräldrar,åt lunch,drack läsk,sen gick inne till mig,städa toan,sen gick inne till mina föräldrar,skiva kött till katterna,sen gick inne till mig,såg film,sen såg idol,sen åt kvällsmat,såg film,sen gav katterna mat,sen såg film,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards