johannakarlssonmaltby

Direktlänk till inlägg 28 januari 2014

idag

Av johanna Karlsson Maltby - 28 januari 2014 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog en kaffekopp,sen sätt mig i köket,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig tarmobyxor,mössa,jacka,skor,vantar,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen hoppa av,gick resten av vägen,sen gick till omkläddningsrummet,tog av yterkläderna,mina vanliga kläder,byta om till kökskläder,skor,sen låste skåpet,sen läste vi recept,sen duka jag,sen fräste köttfärs,purjolök,vitkål,sen hade vi rast,gick till caffeterian,köpte birka,kaffe,sen börja vi,gjorde äppelpaj,sen gjorde resten av soppan,sen smaka vi,sen tog betalt av gästerna,sen sätt fram äppelpaj till dom,sen åt vi soppa,drack vatten,sen tog vi rast,sen snacka jag med min kille i telefon,sen börja vi,tog hand om disken,sen smaka äppelpaj,sen tog hand om resten av disken,sen gick,byta om till vanliga kläder,yterkläder,skor,tog väskan,sen låste skåpet,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen tog av yterkläderna,hängde upp väskan,sen gick på toa,sen bädda sängen,sen koka kaffe,sen såg film,drack kaffe,sen sätt lite på fb,sen kom min kille,sen kela vi,sen gick jag,ducha,sen tog på mig kläder,sen åt jag kvällsmat,sen packa gympakläder,sen såg jag,min kille film,sen gick min kille hem,åt,sen tog jag på mig yterkläder,sen gick jag,min kille ut,gick,sen gick jag hem,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna Karlsson Maltby - 13 mars 2016 17:47


  hej alla ny har jag gått över till noum.com vi hörs där alla 780414376 noum.com/johanna93 ...

Av johanna Karlsson Maltby - 12 mars 2016 22:30


  Hej idag vakna jag  nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen borsta tänderna,håret,sen gick ut i tvättstugan,sen gick inne til...

Av johanna Karlsson Maltby - 11 mars 2016 22:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till jobb,sen gick inne till min lägenhet,sen gav katternamat,sen borsta tänderna,håret,sen packa ner matlåd...

Av johanna Karlsson Maltby - 10 mars 2016 21:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner färdigrätten,mackan,yoggin,fruk...

Av johanna Karlsson Maltby - 9 mars 2016 21:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner matlådan,mackan,yoggin, la i väskan,sen tog på ...

Ovido - Quiz & Flashcards