johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 17 januari 2014 23:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog varsen kaffekopp till mig,mamma,tog ut smör,skinka,smörkniv,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe i uterummet,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig tarmorbyxorna,jacka,mössa,skorna,vantar,tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen låsa inne sakerna,sen snacka om parapaten ,sen tog på oss jacka,mössa,vantar,sen låsa skåpet,sen gick till bussen,sen tog 3 an ner till knutpunkten,sen gick till parapaten,gick,såg hur där såg ut,sen tog våran jackor,mössa,vantar,sen gick till bussen,sen tog bussen tillbaka till skolan,sen låsa inne sakerna,sen låsa skåpet,sen åt lunch på matan,drack mjölk,sen gick på toa,sen gick till caffeterian,köpte en chokladboll,sen åt den,sen hade vi rast,smsa min kille,sen börja vi,såg roliga saker,hade roliga timmen,sen sätt upp stolarna,sen sluta,sen tog på mig tarmorbyxorna,jackan,vantar,mössa,tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen tog inne posten,sen gick ut med theo men han ville inne snabbt igen,sen gick på toa,sen bädda sängen,sen koka kaffe,sen såg lite film,drack kaffe,sen gick ut,fota,sen gick inne,gjorde varmchoklad,sen tog på mig myskläder,sen drack varmchoklad,såg film,sen tvätta mina kläder,sen åt godis,drack cola,såg film,sen åt vi kvällsmat,sen fortsätte se film,sen hängde upp tvätten,sen sätt i uterummet,snacka,sen åt jag,mina föräldrar räkor,sen såg film,sen sa godnatt till mina föräldrar,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards