johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 3 januari 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 3 januari 2014 23:30

  hej idag vakna jag nio,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,sen åt en macka,drack kaffe,sen tog inne smör,ost,kaffekoppen,sen borsta tänderna,sen gick på toa,sen gick ner,hämta en spann,börja damtorka allrummet,sen villa lite,sen damsuga allrummet,sen damtorka lite på mitt rum,sen kom mamma,syrran,mormor,morfar,sen åt vi frallor,drack kaffe,sen gick på toa,sen fortsätte damtorka mitt rum,sen damsuga rummet,sen såg film,läste bloggar,sen åt vi lunch farlukorv,potatismos,en fralla,drack mjölk,sen ducha,sen tog på mig kläder,sen såg film,sen åt vi kvällsmat,sen kom min kille hem till mig,vi la,möss,kolla film,sen följde med han ner för han blev hämtad,sen såg film,sen läste bloggar,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards