johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 23 januari 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 23 januari 2014 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog varsen kaffekopp till mig,mina föräldrar,sen brädde en macka,sen åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,gick på toa,borsta tänderna,tog mobilen,la ner datan i väskan,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig tarmobyxor,jacka,mössa,skorna,vantar,sen tog väskan,gympapåsen,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,hoppa av,sen gick resten av vägen,sen hängde mina yterkläder i skåpet,la inne gympapåsen,väskan,sen tog datan,gick till janet,stog,vänta på henne,sen skrev på exel vad alla hade betalat för maten,sen vissa janet en sak,sen hade engelska,sen fixa fika till oss,sen fika vi,sen hade vi nutidsfrågor,sen gick jag,janet,fixa en sak med facebook som en annan hade gjort,en som inte går kvar på skolan,sen gick jag,lämna min data hos hon som kan fixa dom,sen lämna tillbaka datanväskan,sen åt lunch,sen snacka med min kille i telefon,sen hade vi bild,sen gick,hämta våran saker,sen gick till gympasalen,sen till omkläddningsrummet,byta om till idrottskläder,sen låste skåpet,tog nycklarna,sen hade vi idrott,sen byta om till vanliga kläder,sen tog på mina yterkläder,skorna,sen packa ner gympakläderna,sen gick tog väskan,allt,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen tog inne posten,sen bädda sängen,sen koka kaffe,sen drack kaffe,sen ducha,sen tog på mig kläder,borsta håret,sen tog på mig yterkläderna,gick till maxi,handla,sen såg film,sen åt vi kvällsmat,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards